Now you're the one I feel sorry for, not myself.

You poor thing. Jag tycker synd om dig faktiskt, det är tragiskt att det finns sådana människor som dig/er. Jag önskar dig all lycka i livet, det lär ju behövas.

Till stor del, riktigt kul kväll igår! Det börjades hemma hos frida och vi satt mest och snackade, körde ölspelet och grejer. Sedan åkte vi till Ytterberg, där var det väl roligt i början iallafall.. Jag ville till Lofsdalen men ingen annan var sugen så det gick inte för sig. Menmen, bra kväll i övrigt!

Vaknade hemma hos frida imorse, vi käkade frukost och sedan cyklade vi hem till mig och kollade på film. Under dessa, ca, 2 timmarna hann vädret säkert ändra sig 3-4 gånger. Konstigt vädret är nu ;s..

Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, fest tror jag.. Får se hur det slutar :)
 
Men nu är det dags för påskbordet!

Glad Påsk!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0