GOOD MORNING

Gårdagen bestod utav skola till mitt på dan, 12.00 dvs, sedan åkte jag Sofie, Linnea och Matilda ner på stan och skulle julhandla lite. Blev inget köpt för mig dessvärre, väntar nog till dagen före julafton ändå.. Hade dock behövt åka till ikea för att investera en del grejor, menmen...
Sedan följde Sofie och Matilda hem till mig och vi bara tog de lugnt, matilda åkte hem efter ett tag. På kvälla kikade jag & soffan på idol tillsammans med våra kära vänner chirre & dirre. Vi pysslade med lite annat brevid hela tiden med men kul var det! Fast vet inte om jag kanske höll lite mer på Amanda än Marie. Fast det var väl struntsamma!
När idolet var slut youtubade vi lite och sedan ville inte ögonen vara öppna mer och vi somnade.

Idag vet jag inte vad som händer, bara att jag ska ta tag i min fetaste (!) disk ever. Har inte diskat på hela veckan och då blir det en del, drygt. Blir väl bara lugnt annars antar ja..

so long folks.

Finns nog inga sämre...


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0