HOW DO YOU WALK WITH YOUR HEAD HELD HIGH?

Slappaste helgen någonsin? aah..
Fredagen har jag ju berättat om, soffan var här och även matilda ett tag, mycket roligt :)

Igår var jag duktig och tvättade, diskade och gjorde nästan bara massa nytta. Tråkigt att göra, men skönt när det är gjort! Sedan satt jag bara framför tvn och slappade heela kvällen. Rätt långtråkigt var det.. Gick och la mig ganska tidigt, runt tolv nån gång..
Vaknade strax innan nio imorse (av mig själv faktiskt!) och det var alldeles lagom till julkalendern. Den är faktiskt lite rolig, fast det händer inte så mycket iofs.. Ingen julkalender kommer iaf aldrig att slå Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös, de ägde :D
Sedan klev jag upp och diskade, orkade bara diska hälften igår (så mycket var det!!), och sedan vek jag iordning lite i garderoben.
Jag upptäckte till min fasa att frukten var slut så jag strosade iväg till willys för att handla lite. Det var ganska skönt ute faktiskt! Saknar dock snön som fasen, längtar nästan hem lite grann (för snöns skull) men jag har hört att den smält bort en hel del där med. Åker iallafall hem om en och en halv vecka nu ju!

Imorgon kommer mamma hit och hälsar på. Hon ska få uppdrag att tvätta och ta bort lite fläckar som inte jag får bort... Och sen ska jag tigga nån form av jullampa, måste få ha lite jul jag med (a)

Och nu ska jag snart kika på Ice Age och kanske skriva om cirkelpermanent, om jag orkar...

ciao!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0