OUPSI

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har inte riktigt haft tiden..
Hur som helst! I torsdags tog jag tåget till Ljusdal och sedan bussen därifrån till Sveg. Kände mig egentligen inte så supersugen att åka men något positivt var ju i alla fall att få komma hem till lite snö! I Gävle finns ju inte en enda fläck.. Om inte frost räknas då, haha..
Jenny och Stina kom och hälsade på mig en sväng på kvällen, vi snackade lite medan jag packade upp min enorma väska. När de gick hemmåt somnade jag som en stock, trött efter åkandet som jag var.

Igår gick jag över till Stina och vi kikade lite på tv innan vi gick ut och mötte Jenny och Louise. Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på, så det blev en liten runda i affärerna på Sveg. Efter fem minuter hade vi gjort klart det och bestämde oss för att ta en fika på kondis. Blev en kladdkaka (as usual).
Vi satt och snackade om att vi var lite sugna på att se Hairspray, och Stina föreslog att vi kunde kanske låna den av Hanna. Och vips kommer Hanna in på kondis, men inte nog med det, hon hade filmen i väskan! Sweet tyckte vi och gick hem till Stina för att kika.
Senare på eftermiddagen kom Jenny hem till mig, vi sysselsatte oss med att göra lite emo-tester och annat fränt. Jenny var för övrigt 78% Tokio Hotel-fan, great! Jag blev avis då inte jag fick lika mycket som henne :'(
Stina kom också efter ett tag och vi for vidare till Louise och kollade på Beta house! Taxi hem, häh.

Och idag hälsade jag på Jens och umgick med honom ett tag. Sedan hemmåt för middag och nu sitter jag här och uppdaterar..

Om någon är nyfiken vad jag ska göra på lovet så har jag inte den blekaste aning, inga planer alls. Så hör gärna av er om ni känner för det :)

Förresten är det helt sjukt att det redan är julafton i övermorgon, shitpåmfritt va tiden går undan.


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0