härliga sommar <3

Måste seriöst bli bättre på det här.. Fast kan inget lova nu när det just har blivit sommar : ]

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag slutar grundskolan förevigt.. Snacka om underbart! Tråkigt också på sätt o vis.. Kommer ju inte träffa alla så ofta nu när jag flyttar till hösten. Förhoppningsvis blir det Gävle med Frida, om vi nu båda kommer in. Om inte, så kommer jag antagligen in i Västerås för där var inte poängen fullt lika höga som i Gävle. Hur det än slutar så blir det nog bra!

Men innan dess så är det sommarlov och allt som det har att erbjuda som gäller. Fick nyss reda på att det troligtvis inte blir nå mycket sommarjobb alls för mig, väldigt tråkigt eftersom jag behöver de där pengarna som fan till höst.. + att jag inte kommer ha någonting att göra på dagarna eftersom alla kommer jobba..  Aja, nästa positiva evenemang är väl skolavslutningen, hoppas vi kommer på något kul att göra då. Sen blir det väl mest det vanliga festandet på storön typ.
I slutet av Juli blir det iallafall storsjöyran med hela gänget.. Har tagit på mig att boka stugorna så ska göra det när det blir lite mer högsäsong! För tro mig, jag har ringt, men däremot inte fått svar en enda gång.
Hoppas på att kunna göra en liten tripp till sthlm eller gbg också med någon, skulle ha varit skoj.

Idag har jag mestadels legat ute i det härliga vädret. Passade på att läsa på till Hk-provet imorgon. Men det var svårt att veta vad jag skulle läsa eftersom man knappt fick veta vad som skulle vara med på provet.

Ska ta en dusch nu, sen åker jag o pappa och käkar en pizza innan jag drar hem till Sveg igen...

Take care*









Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0