Måste bli trött..

Jag vet att jag skrev nyss, men jag känner mig på hugget idag!

Det är konstigt ibland, när man tänker på något man drömmer om eller längtar efter, att efter ett tag känns det som verklighet. Det är märkligt, men också väldigt skönt ibland, att man kan lura sig själv för en stund.

I min förhoppningsfulla väntan på positivt "JA" brev från Gävle, har jag funderat ut några punkter jag SKA ta tag i när jag väl kommer dit.

1. BÖRJA TRÄNA, om jag inte börjar snart så kommer mitt skelett seriöst tyna bort inom kort. Wow, det rimmade.. Sen så blir man ju faktikst mycket gladare och piggare! Träningsformen jag har tänkt mig är min tidigare sport simning!
2. GÅ NER ca 5 kg, jag trivs inte nu. Kommer nog bli lättare när jag bor ensam och inte har så mycket i kylskåpet! Ketchup och youghurt till middag ftw.. haha.
3. BEGRÄNSA min "sitta vid datorn" tid, just nu är det f*n i mig illa..
4. GÖRA SAKER, det kommer ju också bli oerhört lättare när jag kommer ifrån Sveg där det inte finns ett piss att göra med sina vänner förutom att kolla på film, gå ut och gå och mjaa... på sommaren kan man ju bada, enbart i lortiga sjöar dock.
5. Skaffa ett EXTRA JOBB, med tanke på att man får omkring 1700 (?) i inackorderingsbidrag så kommer det att svida en hel del i mor och fars plånböcker, de är ju inga förmögna människor direkt, så ska jag försöka så gott jag kan att hjälpa till. Det blir ju samtidigt mer pengar över till aktiviteter, kläder och sånt, och det är ju alltid kul!


Nu ska jag sluta tråka ut er. God Natti!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0