Back in Gävle.

För er som läste mitt inlägg igår, jag skrev det av ilska men kom på sen att jag överdrev. Vet egentligen inte varför jag skrev det.. Verkar som mina hormoner get's wild när jag är sjuk ;S Hur som helst, jag var tvungen att ta bort det för att jag inte längre står för det mesta jag skrev. Wioups.

Kom nyss hem efter ett jävla kånkande på mina feta väskor. Men nu kan jag pusta ut. Orkar inte ens packa upp, är så satans trött..

Gårdagen var ingen höjdare, en riktig deppdag med mycket funderande. Nödvändigt funderande dock.. Men på kvällen styrde det upp sig med kalas! Började med att möta Emma och Anna på Sveg för att börja med att hämta min dricka i det rödgula huset. Vi stannade där ett tag (schhh) och började knäppa några. Sedan cyklade vi vidare till Duvan igen där det inte var några folk eller dragsspel kvar, men inte var vi ledsna för det. Satt där och snackade om allt och inget och började bli lite dragna. Duvan, Buni och Jonny döck upp en sväng och vid halv 12 åkte vi med dem till Folkan. Med lite kopiering kom vi in utan problem och jag hade hur kul som helst! Efter folkan fortsatte det även med lite annat smått och gott men det är inget jag orkar skriva ! Men tack för en kul kväll alla inblandade :)  Och tack för skivan Anna, Haha!

För övrigt så är jag jättesjuk, har nästan tappat rösten och har en spricka i revbenet tror ja. Kan det blir bättre eller :)

Nu blir det lite kvällsfika sen sängen! Chaaooo

Kommentarer
Postat av: Annaö

Var så lite så! Kul de där va alltså :D haha.
Funkar den och är bra ? ;)

2007-11-05 @ 16:07:22
Postat av: Sofia

haha ja skojar du!

jodå, den va rätt bra ;D

2007-11-05 @ 21:35:39

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0