DIDN'T THINK I TURN AROUND AND SAY THAT IT'S TOO LATE TO APOLOGIZE

Ny vecka, nya tag.. eller? Hmm, får väl se om orken ställer upp framöver!
Känns inte som skolan spelar så stor roll just nu, vet inte varför? Har gått från att vara världens pluggis till jaa.. raka motsatsen iallafall. Äsch, det vänder nog snart!

Dagen har varit bra. Trots att jag somnade vid 3 tiden igår så kände jag mig pigg imorse när jag vaknade. Hade faktiskt en timmes sovmorgon, men eftersom jag var tvungen att fixa lite grejer innan jag började så blev det bara en halvtimme för mig. Men det är alltid något!
Väl på skolan hade vi PIA redovisning, vilket visade sig vara en ganska meningslös sak. Fick visa upp grejerna och säga att "det gick bra" sen var det klart. Kunde lika gärna ha tagit en rejäl sovmorgon och struntat i det där. Sen fick vi vänta i en timme innan matten började, så då blev det lite praat. Matten bestod av att Malin snackade hela lektionen och jag fick inget gjort. Fast det var en ganska viktig genomgång också kanske.. En grå hamburgare i matan senare var det dags för idrott, och det var jätteskoj faktiskt :) De två sista lektionerna, sv & eng, bestod också mest bara av snack. Meningsfull dag, njaae :D

Gick en kortis på stan med Matilda efter skolan, sen gick jag och handlade lite mat. Lyckas alltid handla för precis samma summa jämt känns det som, 195:-, haha!

Och ikväll har jag bara slappat som vanligt. Somnade ett tag, och det är ju alltid lika skönt! Sen kikade jag lite på tv och nu ligger jag här och tråkar ut mina bloggläsare. Som för övrigt var rekordmånga igår, 56 st. Brukar ju ligga runt 25 annars så, hahah..

Nu får det räcka för idag mina vänner.. Godnight sleep tight !

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0