DU KANSKE SJÄLV SKULLE IN I UGNEN OCH BLI PASTEJ

finns det nåt tråkigare än att komma på rubriker eller.. Jag brukar alltid skriva det jag hör på låten jag lyssnar på eller på tvn typ..

Igår skulle jag låna fridas dammsugare men den var också typ trasig och sög knappt nåt, så det blev inte mycket till dammsugning inte. Jag håller på att få panik. Låter som jag har en deci tjockt lager damm på golvet men så illa är det ju faktiskt inte egentligen ;D
Vid 8-tiden gick jag & Frida till tågstation för att möta Louise. När hon kom åkte vi direkt till Evelina och så kikade vi på idol m.m. Kom hem vid 2 tiden, helt förfrusen BURR!
Och idag följde jag med flickorna på lunch, jag var dock inte hungrig så jag skippade maten.. Sedan kikade vi runt en liten kortis på stan och sedan traskade vi vidare hemmåt. Matilda kom till mig vid tre vilket jag tyckte var mycket roligt :) Vi gick med Frida och Louise på Wayne's och tog en fika. Satt kvar och snackade i nästan två timmar tror jag. När vi slitit oss därifrån gick vi på hemmakväll och hyrde två filmer och sedan tog vi trean till Willys och handlade lite. Kollade på film hemma hos mig ikväll och Matilda slingade mitt hår. Snart går det nog av, hehe.. Det blev ytterligare lite ljusare men det ser fortfarande skabbigt ut. Jag längtar tills min lilla blekningsprocess är klar..  
image10     image11     image12
Matilda, Frida och Louise på Wayne's :D 


Ligger här nu och har tråkigt och vill inte sova. Palla söndagar, det är värsta deppdagen.

Men nu ska jag kanske prova sova eller nåt. Kommer säkert att gå finfint!
Chiaaao

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0