Färgdag, yeei....

Ne hörni, något hår färgat för mig blev det inte. Min fadder tyckte det var bättre att färga hennes hår istället så jag skulle få jobba praktiskt. Men det var ju roligt att få färga också!
Det är lite yrt att hänga med i alla siffror såhär i början.. Alla blev så snygga i håret och jag blev bitter.. ;)

Efter skolan tittade jag på lägenheten, och sara följde med. När vi kom dit och plingade på öppnade ingen först utan man hörde bara en galen hund som skällde, vi plingade en gång till och hunden skällde ännu mera. Efter ett tag öppnar någon iklädd kalsonger dörren typ en deci och tittar ut. -Hej det var jag som skulle kolla på lägenheten!
Han säger vänta osså stänger han in sin hund på toaletten. Haha.. Kikade i alla fall runt och det var riktigt bra. Tackade Ja på den när jag kom hem så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa. Vill flytta från den här källarvåningen nuja..

När jag kom hem vid halv sju åt jag lite sallad och sen somnade jag som ett litet barn på soffan och vaknade omkring halv tio av att the landlord Mats kommer in och ropar. Min telefon hade tydligen ringt och ramlat ner från bordet så att batteriet hoppat ur. Därför kunde ingen få tag på mig och mamma och pappa hade tydligen trott att jag hade dött eller nåt. Det är ju helt sjukt vad jag sover hela tiden, måste kolla upp det tror ja...

so long

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0