Godmorgon!

Fått tillbaka en del av rösten nu, fast är fortfarande jättehes. Jaja kan i alla fall prata. That's gooood.
Min plan inför dagen är att gå på skolan och klara av PIA, för den lektionen känns det väldigt drygt att missa.. Sen tror jag att jag beger mig hemmåt, drar på mig mjukisbrallorna, gräver ner mig i soffan med en varm filt och en kopp te och försöker göra lite skolarbete här istället. (vilket aldrig blir av oavsett hur mycket jag bestämt mig :/ ) Men nää, nu ska jag göra det! Får försöka ignorera de saker som känns mer lockande, såsom tv, data, sängen... Självdiciplin ffs! Ser fram emot en mysdag,

Och nu är det såhär att jag är väldigt nyfiken vilka ni är som läser, så lämna en liten kommentar så jag får veta :)

Snart dags att dra nu, måste gå till stan och köpa busskort först. Har inte ens 15 kr i kontanter...


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0