Hearing those words, it makes me week.

Godkväll på er!

Dagen då.. Vaknade med smått ångest såklart, har aldrig velat ligga kvar så mycket som imorse. Tvingade upp mig själv och på med kläderna.. Hade världens största sten i magen så jag kunde inte äta, höll tom på att spy när jag fick i mig lite vatten. Jag som älskar frukost!
Sedan bar det iväg med 2an till Polhemsskolan. Jag hade inte riktigt vaknat än kände jag när jag satt på bussen. Kroppen var vaken, dock inte huvudet lika bra.
På PIA:n satt jag och Sara och pratade om höstdepression, she has it too! Kändes lite bättre att jag inte är ensam då i alla fall.. ;)  Min nedstämdhet gick över vid 11-12 tiden ungefär, skönt. På idrotten hade jag överskottsenergi och var bara flummig och dryg. Sara trodde inte längre på att jag var höstdepp. Haha..
Efter idrotten tittade vi på Troja två lektioner. Lugn och skön dag, passade mig perfekt just nu.

Efter skolan har jag inte gjort ett skvatt. Eller jo, skrivit en dokumention, som jag gjorde i maximal snigelfart. Förstår inte varför jag är så seg..  Somnade en sväng efter att jag ätit middag och sen har jag bara glott på tv:n. Ska faktiskt försöka somna i tid ikväll.

Känner mig ändå glad ikväll. Kanske för att vi har färgdag imorgon på skolan! Det blir nog hur roligt som helst. Hoppas på att mina faddrar går med på att färga mig. Ser ju ut som en skabbräv i håret nu.. Så vi får väl se om det har blivit någon blondin av mig imorn kväll! Går ända till 18oo dock, men det tar vi igen på Torsdag iofs..

Förresten!!! Jag har fått nys om en lägenhet på söder, ligger ungefär 400-500 m från skolan. En etta, 40 kvadrat, inte fy skam de e! Och ett stort plus är ju att den ligger i samma hus som Ärfan! Hon ska förr övrigt följa med mig och kolla på den någon dag i veckan. Står tvåa i kön så jag hoppas att den som ligger etta inte vill ha den. Om den är fräsh då dvs. Men det skulle ju varit helt kung de.. Håll tummarna för mig då hörni!

so long

Kommentarer
Postat av: jenkuZ

om du ser ut som en skabbräv i håret så äre fan illa ;o
en sådan sprang efter mig ca 40 meter idag - panik!

2007-11-13 @ 22:35:58
URL: http://nossrepynnej.blogg.se

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0