Helgen..

Helgen har varit lugn, precis som den skulle vara.. På fredag kväll åkte jag med frida till evelina och kikade på idol m.m..  Kom hem vid 23 nån gång och somnade en halvtimma senare.

På lördag var jag uppe med tuppen (iallafall nästan) och pigg som aldrig förr. Jag kände att mitt bankkort varit inaktivt för länge så jag ville på stan och sätta sprätt på lite money. Frida följde med och även Evelina kom in lite senare. Jag shoppade två kjolar, en stickad kofta och en tischa. Kändes gött... Tror dock att jag ska lämna tillbaks tischan och en av kjolarna. Brukar bli så...
Efter shoppingrundan åt vi lite grann, bakad potatis med skagen, satt fint i kistan. När vi var mättna och belåtna traskade vi vidare hem till byggmästargatan och tittade på freaky friday och lite senare million dollar baby. Eftersom Evelina slocknade på min soffa och missade sista bussen så sov hon kvar.
Vi sov länge imorse, och det var hur skönt som helst. Klev upp, fixade och donade, och så begav vi oss av till stan igen (Evelina hade fått in pengar på morgonen av sin snälle far). Vi strosade runt och Frida kom också in efter ett tag. Jag köpte mig en mössa och en sjal :) Tog en fika på Waynes och sen blev det hemgång. Har bara varit hemma och tagit det lugnt sen dess.

Och imorgon är det skola igen. Tråkigt att inte kunna vara med på idrotten bara.. Blir ju aldrig frisk ja...

so long

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0