I survived!

Det var på gränsen att jag svimmade ihop idag men jag överlevde denna långa dag med. Kommer aldrig bri fri min förkylning (och allt som hör därtill) känns det som.. Veckan har varit jobbig och jag har varit trött hela tiden, och i och med det har jag inte orkat varit glad och smajlat hela tiden som man måste göra på frisör. Men nu är den äntligen slut, tack o lov! Som sagt, fredagar räknar jag inte med för då slutar jag tolv, underbart! Har inga planer alls för helgen, men det blir lugnt, jag behöver vila. Är sugen på att testa en restaurang nere på stan som jag är lite nyfiken på.. Kanske Frida och Evelina vill hänka? :) We'll see!

Slutade fem idag och sen fick jag vänta på bussen typ tjugo minuter för att det aldrig kom nån, suck... sen på bussen så höll jag på att somna, hur skönt som helst var det, då kommer det en tant som måste sätta sig brevid mig även fast det kanske var totalt tre pers i bussen. Så då frågar hon vart jag ska av  - borgis säger jag.
-Jahaa jag ska längre, då kan vi ju byta plats du och jag, så du sitter ytterst.
-MMMMM!!!!!!!!!!!!!!!                  eller så sätter du dig nån annanstans! (tordes jag inte säga såklart men, mentalt xd )
Haha va hemsk jag är, men jag har varit så himla lättretad hela dan..

När jag kom hem så satte jag mig med min grekiska mytologi, sparat det till sista kvällen såklart, det är så det ska va (y) Har hållt på med det hela kvällen och blev väl klar vid tio.. Kunde ju ha blivit bättre, och mer framför allt.. menmen, måste skaffa mig some SJÄLVDICIPLIN, snarast!!

Nej, nu längtar jag till sängen.. men först duschen!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaahaa, vilken är det då? :) Jag har lite knapert me stålar men lyckas jag hitta ett jävla kvitto på en sak jag köpte på expert så blir jag rik! :D Hör av dig! Puss

2007-11-09 @ 11:45:13
URL: http://ronnung.blogg.se

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0