Meh!

Fler besökare än någonsin idag och inte en enda kommentar ! Dålig stil hörni :p Gör ett nytt försök, I wanna know who you  aaare :)

Idag gick jag på PIA och gjorde klart min vetekudde, sen var det matte en timme och efter det gick jag hemmåt! Har läst lite i färgboken, skrivit lite loggbok, och kollat på tv. Vid 17.30 ringde evelina och frågade om jag ville hänka på bio med henne och frida. De skulle se Solstorm och den var jag faktiskt väldigt sugen att se, så jag lagade mig lite spaghetti & köttbullar och tog bussen in (är faktiskt sjuk, och så Måste jag ju nyttja busskortet) efter jag ätit.
Filmen var riktigt bra tycker jag, se den! Jättespännande och bara bra kända skådespelare! tummen opp.

Imorgon ska Op-ettorna komma på frisör och vi ska lära dem att rulla spolar och klassisk huvudmassage. Vi gör det för att de ska ut på APU snart, på ålderdomshem antagligen. Det blir nog.. kul. Är för trött för att orka leka glad.

Känns som huvudvärken är på väg tillbaka :/ Hatar att vara sjuk, orkar inte skolan då... Blööö.

Nu känner jag för en kopp varm Choklad till en bra film. Får se om jag hittar någon som känns lockande. Ha en bra kväll allihopa!

ILoveYou


              image8         image7         

Kommentarer
Postat av: karin

hallåo :) roligt med bio!
sådär nu har jag lämnat en kommentar, haha ;D

2007-11-07 @ 18:55:10
Postat av: Sofia

haha det gjorde du helt rätt i ;)

2007-11-08 @ 08:40:51

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0