spaghetti, köttbullar, isbergsallad, minitomater , rödlök, gurka, fetaost, blandsaft

är exakt vad jag nyss proppat i mig till middag. Har faktsikt börjat orkat laga riktiga måltider nu lite då och då. Är ju snart mästerkock..

Dagen har varit rätt slö.. Har frisör hela onsdagarna och på förmiddagen gjorde vi typ ingenting.. Städade, lyssnade på Annika och lite sådär. Sedan på eftermiddagen så färgade vi. Då fick vi som inte färgade igår håret färgat idag! Jag ville väva slingor i hela håret, men det fanns inte tillräckligt med tid till det tror ja.. Men Annika bestämde i alla fall nåt och Linnea slingade. Jag såg ju ljusare ut efteråt, men håret i nacken och där bak blev slingorna mörkare än vad jag ville ha dom, för håret var så preparerat nere i topparna... Men det fixar vi sen ! 

Imorgon har vi ledigt typ halva dagen, för att få igen tiden för öppet hus. Kommer väl sluta runt ett tror ja? Så det ska ju bli skönt. Och på fredag slutar man 12, gött mos!

Vette tusan vad som händer i helgen? Har ingen lust att åka till sveg heller... Får väl se om det dyker upp nåt..

so long

Kommentarer
Postat av: Evelina

"Riktig middag" är köttbullar och spaghetti, bra där ;)

2007-11-15 @ 21:11:54
Postat av: me myself and I

jahmen det är ju betydligt bättre än typ fil och flingor och mackor som jag jämt annars äter ;p och glöm inte höjdarsalladen förresten ;)

2007-11-15 @ 22:28:58

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0