YOU MAKE ME SMILE

Godagens!
Morgonen började med att jag klev upp halv sju/sju och gjorde mig iordning samt drack en kopp te. Så vid fem över åtta skulle jag bege mig till bussen och fara till skolan, men då kommer jag på att det är ju torsdag vilket betyder sovmorgon. Fan... Men jag fick lite extra tid till disk och städning, det var bra! Måste nog låna fridas dammsugare snart igen, min är ju trasig. Om jag får då (a)

Sitter på skolan nu med soffan och matilda.. Ska snart in på matten!

Men nu ska jag slå lite mer rekord i alfabetet, tävlar mot sofie, för tillfället leder jag med tiden 3,27 s ;) höhö!

soooooooooet

hejdå :D


Kommentarer
Postat av: frida

du kan komma förbi imorgon och hämta den. Jag slutar halv 3
:)

2007-11-22 @ 23:17:55

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0