YOU MAKE MY DAY

Imorse när jag vaknade hade jag försovit mig lite grann och jag var verkligen inte sugen på att stressa iväg till skolan, delvis pga huvudvärk.. Så jag bad min kära mor att ringa och sjukanmäla mig. Behövde en dags vila kände jag, och så behövde jag ta igen portfolieskrivandet.. Jag somnade om ända till elva och då gick jag upp och skrev klart om svinrygg. Det kändes bra. Var nyss ute och köpte en jacka (för endast 298kr :D, eller 198 egentligen för jag hade presentkort), te och bröd. Och nu ska jag snart ta och skriva min sista PIA dokumentation. Passade även på att ta tvättstugan, hade typ två par rena trosor kvar i lådan så det var dags kände jag, haha..
Nu ska jag ta en vaarm dusch och sen hänga upp min tvätt!

Chiaaaao

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0