Aj, aj, aj !!!

Tisdag idag. Det betyder att imorgon har halva lovet gått, fy va trist..
Igår var jag med Jenny, vi cyklade på dollar och jag köpte 120 st värmeljus och två klädrullar, det är ju alltid bra att ha! Sen for vi vidare hem till mig där vi bara tog de lugnt, kollade på tv och så. Gick hem till älskling sen och sov.

Kl 9 imorse fick jag skjuts av Jens upp till sjukhuset (orka gå 300 m), har nämligen bihåleinflammation tror jag.. Men läkaren visste inte om det var det så jag fick bara en nässpray som kostade skjortan. Thanks! Lovar att den inte ens kommer hjälpa...
Efteråt åkte vi hem och sov igen.. Sköönt.
När jens började jobba kl 14 åkte jag hem och nu sitter jag här med mitt tunga dunkande huvud och evt inte vad jag ska hitta på med. Mamma kommer väl hem snart, ska tvinga ut henne på Sveg då.. Bara för att ha något att göra..

tjing !


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0