I'd take another chance, take a fall, take a shot for you.

Så var denna vecka avklarad då! Har varit en rolig men jobbig sådan.. Skulle ha portfolien inlämnad imorgon därför har jag stressat på som fasen den här veckan. Dock till ingen nöda fick jag veta idag. Men hade jag inte trott att den skulle in hade jag antagligen inte skrivit klart den heller. Så det var ju samtidigt bra faktiskt..
På skolan har vi haft lite gott & blandat den här veckan, bland annat ögonhårsfärgning, huvudmassage/massage och inpackningsapplicering. Massagedagen var hur skön och avslappnande helst! Behöves verkligen.
Annars har min vecka mest bestått av att skriva portfolie. Sen har Sara varit här och slingat mitt hår och så har jag tokstädat, så fint som det är här nu har det aldrig varit tror jag!
Idag kom mamma hit och jag visade henne runt lite på skolan, sedan hade vi utvecklingssamtal. Och det gick ju bra... När det var klart gick vi och kikade lite på stan och sen åt vi Kinamat. Är så förkyld att jag inte kände någon smak, tråkigt..

Imorgon åker jag med mamma till Sveg och blir där ett tag, vi får se när jag åker tillbaka hit. Tror det blir fest imorn också :)

Sleep tight !


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0