Sveg..

Börjar redan tröttna på att vara här.. Hinner ju knappt komma hit så börjar skitsnacket komma fram. Men det är inget att bry sig i. Tråkigt för er att ni har så lite till liv att ni måste snacka skit om andra och annat som ni inte har en aning om egentligen. Bläää!

I fredags blev det partyparty i alla fall. Inte så lite heller.. Blev rund under fötterna så det räckte och blev över, huvva.. Fest på tom mage är inget att rekomendera. Hur som helst, vi började hemma hos Frida med att sitta och dricka och bara snacka.. Sedan gick vi vidare till Veronica där det var väldigt trevligt, kul att träffa folk som man inte sett på länge! Vid 00 tiden ville jag gå på ön och några till hakade på. Men eftersom det tog typ en halvtimme att komma till Statoil (och ön stängde 01) så var det ingen mening. Efter att ha skämt ut sig mer än nog och en nervällt korg med ölkorv senare så gick jag och Jenny hem till Duvan. Kommer inte ihåg så mycket därifrån, bara att jag var väldigt glad och hade kul.. Sen gick jag och älskling hem och sov vid 3 nån gång. Fick gratis taxi också, inte helt fel det heller. Jag hade i alla fall en asrolig kväll, tack för det alla inblandade :D <3

Och på lördagen mådde jag mindre bra. Världens värsta baksmälla, fyfaan. Låg hela dagen.. Lekte med Kalle och Vilmer på eftermiddagen / kvällen. Och sen åkte jag hem till Jens och kikade på film.

Igår var jag på hockey med jens, andreas och elina. Efter det följde jag med Jens till Trysil för ha hade en körning åt brand factory dit. Mådde piss hela resan, hade värkdens tryck i huvet. Kom hem vid 22 tiden och då färgade jag hans hår. Sen vare sängdags. <3

Idag har jag bara suttit här än så länge. Ska hitta på något med Jenny sen i alla fall !

Har absolut inga planer alls om lovet så hör av er om ni vill hitta på nåt!

Chiaaaaao


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0