cause you had a bad day

Äntligen funkar det att blogga igen..

Mitt humör idag har inte varit det bästa idag, var helt opepp på allting när jag gick till skolan imorse. Jobbigt, men alla har sina dagar.
Något som muntrade upp mig var det fina vädret, solen sken hela dagen, fy va underbart. Synd bara att man måste sitta inne under i princip hela dagen. Men visst känns dagarna så himla mycket längre nu när vi vridit fram klockan en timme?

Nu behöver jag faktiskt er hjälp, så ni som läser, kommentera!, om ni kommer på något dvs.
Jag måste ha ett ämne/en fråga som jag ska vara för eller emot. Jag ska hålla ett tal och argumentera för eller mot frågan. Jag har helt hjärnsläpp och kommer inte på någit, så ge mig förslag, vad som helst duger, eller ja.. det kanske ska vara lite seriöst i alla fall. Inte att jag är emot limegröna skosnören eller nåt sånt :P


/S.o


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0