en härligt drypande fet pizza

Nu har magen lugnat ner sig tack och lov. Inget mer skrikande efter "Ullrik" i toaletten som Sune brukar uttrycka det. Nejnej, nu har jag tagit en dusch och tvättat bort mina synder och har även städat lite lätt för att det ska kännas fräscht runt omkring mig. Det är viktigt. Och efter den lilla ansträngningen försvann faktiskt det mesta av illamåendet.
Så nu mina damer och herrar ska jag ta på mig rena kläder och gå ut för att köpa mig en underbar fet pizza. Ni vet hur det är med suget dagen efter... Det ska bli SÅ gott, jag kommer säkert springa hem sen för att få äta upp den så fort som möjligt. Nu hade det varit ett förträffligt bra tillfälle att ha den där rosa cykeln. M & P, jag vet att ni läser.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0