en helt vanlig tisdag

Förmiddagen började med Make up, matt och blank. Jag sminkade Sara boooström och det gick ju finfint. Nu är det bara reflektionen som återstår. På lunchrasten ville Linnea passa på att bleka slingor så jag och bosse ställde upp. Vi hann inte klart men hon blev åtminstone ett par steg närmare den ljusa sidan.
På vår senare frisörlektion rullade jag permanent, det var ganska flummigt och okoncentrerat men övning är alltid övning. Oh yes. Sen gick jag hem, i sällskap av Sarah. Till middag blev det fiskgratäng. Jag tänkte att det var nyttigt, men sen kom jag på att så var nog inte fallet. Vid sex fick jag inte vila på soffan nåt mer för då bar det iväg på träning. Där var vi runt 6 personer, helskumt, det brukar vara minst 30-40 iaf? Hur som helst var det jobbigt och skönt.

Och ute snöar det, skiten har tom lagt sig på marken. Snacka om deprimerande.
En bra sak är iaf att Jens kommer hit i helgen <3 Ska förmodligen klippa honom på skolan imorgon, om annica tillåter dvs. Har nämligen ingen kund :/ Känns som det kommer bli svårt att fixa någon också. Tyvärr. 

/ S.o

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0