en rosa tack

Min cykel gick sönder för några veckor sen, vilket inte var passande nu när våren och sommaren är påväg = cykeltider Jag behöver en ny iallafall. Som tex när jag ska på träning, det tar typ 15-20 min att gå och man ska helst vara där typ 10 min innan så man hinner byta om, fylla på vatten osv... Och det innebär att jag måste gå hemifrån en halvtimme innan träningen börjar vilket tar ganska mycket onödig tid om man har plugg och annat viktigt. Sen tar det ju tid att gå hem också. Med en cykel skulle jag kunna sticka iväg bara en kvart innan, tänk va mycket tid jag skulle spara i längden!
Jag vill absolut ha en rosa. Jag hittade faktiskt en på coop forum i Valbo som kostade 1999:- (inte den på bilden), det är väl inte så farligt för en cykel?
Jag vill ha en cykel nuuuu.

image62


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0