frussen

Det fina vårvädret som kom för ett par dagar sen försvann lika snabbt igen. Nu är det istället grått och dassigt, kallt och fuktigt. Usch.. Längtar som en tok till sommaren!

Dagen har varit riktigt tråkig, inget roligt alls på skolan och det har inte hänt nånting. Var till skolsköterskan också.. Fick väga och mäta mig, även fylla i ett papper om hur jag mår. Det gick väl bra, vågen visade way to much bara. Usch. Kanske ska sträva efter att gå ner 10 kg istället? Nja, onödigt att lova något jag inte klarar.

Efter skolan blev det stan med Sarah och Linnea ett tag. Jag köpte ett par pumps (se inlägget nedan) och det gjorde mig på lite bättre humör. Blev även två nagellack, rosa och fina. Jag och Sarah handlade lite på Ica och sedan traskade vi hem.
Blir ingen träning idag, min far har sagt att man måste ta en vilodag också ibland, och eftersom jag är så otränad går det sakta för min kropp att återhämta sig. Lite skönt men mest tråkigt att inte träna faktiskt.. På lördag blir det i alla fall ett förmiddagspass, kommer nog bli skitskönt!

Nu sitter jag här framför tvn och funderar på att gå ut och ta en promenad, men det är så kallt ute..

/S.o

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0