Grillillililli

Igår gick jag, Elin, Sara och Hanna till boulognern och grillade kyckling. Det var mysigt och det kändes som en sommarkväll :) Det var riktigt varmt igår faktiskt.. Fast på kvällen var det lite kyligt dock.

Efter käket förflyttade vi oss till kvarnparken och det kom några till dit, vi körde ölspelet och lite sånt där. Satt kvar till halv tio ungefär då vi gick till Saras mammas killes lägenhet, haha. Drog till ett annat ställe också men där var det lite småsegt så jag drog hem ganska tidigt.
Fick även träffa min älskling igår, han hade en körning hit så jag passade på att pussa lite på honom. Längtar efter dig <3

Snart kommer pappa att anlända, vet inte riktigt vad vi ska hitta på med, men ikväll blir det nog en god middag iallafall. Får se vad som hittas på.


image71

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0