hemlängtan...

Funderar om jag ska åka hem imorgon istället för att vara här.. Då blir jag dock 300:- fattigare, vilket faktiskt är mycket ur min lilla plånbok. Någon förmögen snäll person som har lust att sponsra mig?

Vet inte hur jag ska göra, usch va jobbigt. Jag stannar nog här ändå... Ja, så får det bli.

Det är hemskt vilket shoppingsug jag känner nu, i affärerna kommer det in så himla mycket vår/sommar nytt så jag blir tokig. Kanske gör något fynd imorgon efter skolan : )

Nu ska jag kolla på gordon's kitchen nightmares, rätt bra program faktiskt!




Sovmorgon imorgon, så imorgon bitti när ni kliver upp så ligger jag i min säng och är såhär söt.
image50

/S.o


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0