jag skulle vilja spå min framtid

Jens fyller 22 om prick en månad idag (14:e). 22 år?! Han är vuxen ju! Och jag blir 17, det känns som igår jag fyllde 15. Åren bara flyger förbi, jag hinner inte med. Om det ska fortsätta i den här takten så sitter man ju där snart, med två bråkiga snorungar i ett rött hus med vita knutar. Nejnej, så ska mitt liv inte se ut.
Om 10 år så jobbar jag på en salong (a real good one) och är förhoppningsvis boss! Gillar ju att styra och ställa jag.. Jag bor på något bra ställe (har inte bestämt var ännu, kanske New York, hade varit ballt) i en stooor, tjusig och ljus lägenhet med högt i tak tillsammans med Jens och vårat adopterade barn ....(namn återstår att se).
Självklart är jag stenrik och försörjer mina två päron som är kvar i Sverige med bilar, nya kök, resor och annat kul. Så kommer det att bli, garanterat. Yesbox. Indeed. Wohooo.

Om jag ändå blir en hemmafru i ett rött hus med vita knutar så ska jag åtminstone vara lika snygg som den här kvinnan.

Jag är trött i stora lass just nu. Borde jag dra ner ögonlocken för att sova? aa, det gör jag...

Hoppas ni får en skön natt! Sleep tight

/S.o


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0