lite shopping piggade upp min dag

NP gick åt skogen, är så besviken på mig själv att jag är så kass, iofs kan jag inte vara tvärsäker innan jag sett resultatet, men ändå. Fick tillbaka ett jättegammalt prov på Svenskan, en uppsats om boken "populärmusik från Vittula" och jag hade skrivit om kvinnorollen och jämfört med då och nu och i byar och städer, hur som helst fick jag högsta betyg och blev jätteglad för det. DOCK hade nästan alla andra också fått det så då var det inte lika roligt längre.. Ja, jag är fjantig. Men när vi sen började prata om pappan som låst in sin dotter i källaren i 24 år, och haft henne som sexslav (och hon födde 7 barn där nere!!) så tänkte jag att jag ska nog inte sura för mina betyg i skolan.. Han borde skjutas för övrigt.

Inte många var på topp idag, men när skolan tog slut for vi ner på stan och tog en obehövlig donkenmiddag. Ångest efteråt, fy skäms på mig.
Blev lite shopping efteråt och jag hittade detta:

image72       image73

Stor t-shirt, Gina Tricot, 129:-
Skärp, Gina Tricot, 99:- (som jag blev kär i)
Sjal, H&M, 79:-
Kofta, Gina Tricot, 99:-

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0