Ni två hör hemma i ett rum med inga andra

Dagen har varit bra och mitt humör med, åtminstone mestadels. Hade kundpass på eftermiddagen och min kund var en jättesöt liten tant som hette Inga-britt. Jag fick tom med en kram när hon gick. Åh va jag älskar gamla tanter, iaf sånadär små snälla. Klippningen gick också väldigt bra, trodde att det skulle gå åt skogen då en riktigt bra helform är svår att få till (tycker jag) men när det var klart såg det helt okej ut och Annica sa att det var näst intill perfekt, det var riktigt roligt att höra. Det förgyllde min dag.
Efter skolan gick jag ner på stan med Sofie och där träffade vi även Sofie och Elin. Vi åt glass i det mysiga solvädret.

Vet ni någon som åker från Ljusdal till Sveg på onsdag?


Kommentarer
Postat av: Mirja

Aa kanske:D Ubbe åker nog. men när vette huen :S

2008-04-23 @ 19:07:42
URL: http://mirjassynvinkel.tjejsajten.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0