oh happy day

Idag är det en bra dag. Morgonen började med argumentationen, var lite nervös faktiskt men jag lyckades iaf med ett MVG-, om jag stör mig på minuset? ja.
Sedan fick vi tillbaka matteprovet från förra veckan, mvg - jihoo! Har inte fått det på ett enda matteprov detta år hittills. Nu är det bevisat att man faktiskt kan få mvg på tullares prov, det är inte omöjligt, men näst intill, för mig iaf. Det fick mig iallafall på bra humör, det är alltid roligt att lyckas bra med saker :)

Sedan gick jag hem och jag och älsklingen lagade lunch. Det blev fiskpanetter och mos. Inte gott. Slappade till ett eller två avsnitt av Vänner tills vi tog tag i våra liv och gick ut på en promenad. Vi spanade in koloniområdet som ligger alldeles här brevid. Jättesöta stugor och små gårdar, kan tänka mig att det är sjukt mysigt där på sommaren. Ska ta någon bild och visa i sommar :) Solen kikade även fram och det var jätteskönt, och förresten har träd och buskar börjat knoppat :D

Ikväll blir det nog bio för våran del. Eller kanske bara mys här hemma. Vi får se.

image57

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0