slut på veckan (i princip)

Inte någon givande dag direkt.. Data på morgonen, sen bild (jag hade fantasibrist så jag åstadkom NOLL), lunch då vi satt ute och njöt av vädret, mattemalin mådde dåligt så vi fick valfri plats - ut igen, svenskamalin hade nog glömt att förbereda vår lektion så vi var ute och lekte istället, sedan dataprov på eftermiddagen - vilket var den enda nytta jag har gjort idag.
Drog på stan efter skolan. Fick med mig ett par shorts och ett linne hem. Dags att börja förbereda sig inför den riktiga värmen. Hihi. Och så slänger jag med en bild med min nya tröja som jag hade på mig idag :P
Nu ska jag skriva om gårdagens klippning. Shit va klockan var mycket, på tiden att jag sätter igång.

Linne, H&M, 79,50:-
Shorts, H&M, 98:-
Randig tröja, Gina Tricot, 149:-
  

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0