snart slut på den här skolveckan

Det var hur skönt som helst att träna idag, var ju ett tag sen sist. Efter träningen gick jag och Sarah och solade på brunos, det var asgött och jag svettades som en gris, men jag tror att det berodde på krämen solarievärden lurade på oss. Det tog ju iallafall, men man ser ändå ut som en albino brevid Sarah som har spenderat en vecka på Kreta och kom hem för bara några dagar sen. Jag vill också åka!

Imorgon vankas det Nationella prov i Eng A. Hoppas verkligen att det går bra. Måste gå och lägga mig snart så jag får krafter och kan tänka klart imorgon.

På onsdag har jag beslutat mig för att bara gå halva dagen, jag menar vissa har ju tom lov hela veckan så en ledig eftermiddag måste jag kunna unna mig. Har ändå ingen kund. Ingen som är sugen att komma och klippa sig eller färga på onsdag 9,30? Eller lite senare går väl också bra förstås. SÄG TILL isf! Vore apgött att iaf ta en kund, annars ska jag hjälpa Sofie H med blekning av slingor, men det är roligare att ha en egen kund såklart..
Längtar så sjukt till onsdag, vill bara hem, hem och hem.

Nu blir det att titta klart på Gladiator i sängen tills ögonlocken sviker. Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var underligt att den stressframkallande hörförståelsen var lättare än läs!

2008-04-29 @ 15:43:09
URL: http://evelinaronnung.wordpress.com
Postat av: Sofia

Jag tycker båda var ungefär lika svåra, det gick asdåligt :P Menmen, nu är det över iallafall !

2008-04-29 @ 18:43:09
URL: http://sofiiaolsson.blogg.se

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0