solregn och lukten av blött gräs = mys

Idag har det varit en rätt soft dag på skolan. Först PIA då vi fick veta vems monter som vann, och det blev min grupp, yeei! Montern är alltså för att representera HV. Vi fick snuskigast godis av alla grupper dock, orättvist.
Mattemalin var borta - som vanligt, film på idrotten, och sedan planerade vi våran film om medeltiden.  Vi var rätt produktiva till en början men vid halv fyra-snåret börjar man bara blir trött och degig.

Kl 18 blir det träning och sen ska jag hem och skriva den enda reflektion jag har kvar att skriva, fattar ni vilken skön känsla att ha ryggen fri, har inte känt så en enda gång sen jag började. Angående portfolion alltså.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0