valborg

30 april är såklart lika med fest. Inte nog med att det är valborg så fyller även Stinafisen 17 bast (so what liksom, men man kan ju alltid fira att nedräkningen till 18 har börjat), och kungen fyller också! Han några år äldre dock.
Hur som helst så ska det som sagt ställas till med kalas. Det kommer hålla till på klubbhuset på myrgränd. Tror det kommer att sättas igång vid 20-21 tiden och hur länge har jag faktiskt ingen aning om. Och just det, det är tema också! Rock n' roll är det som gäller kvällen till ära, inga undantag så kom igen nu, det är roligt! Mer minnesvärt också.
Nu vet ju inte jag riktigt vilka som läser min blogg men förmodar att många av er känner Stina (mer eller mindre) och då är ni givetvis välkomna. Det vore dock bra om ni sa till i förväg om ni kommer så man vet. Stina ville ha lite hjälp att informera folk så jag tyckte att det passade bra att göra det här. Hoppas ni vill komma och isf, hör av er till Stina eller hanna, eller mig kan ni också säga till. Eller någon annan i närheten som kan föra det vidare till värden ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på 100 höjdare!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0