vatten&bröd-vecka väntar



Nu har den älskade mannen på bilden nedan åkt mot högre höjder (sveg) och lämnat mig här i min ensamhet. Känns som alltid lika tråkigt, menmen så är det.
Imorgon är det en ledig måndag för min del, dvs att dagen idag är en extra-"lördag" vilket inte är helt fel. Dock känns det som en vanlig söndag ändå.. Idag ska jag ägna den mesta tiden åt plugg, har en hel del att göra känns det som, så en extradag passade finfint nu.
Nu längtar jag tills på fredag, då kommer det cash! Tillgänglig summa: 45 kr.   PUSS på det! Men hey, jag klagar inte. Det är ju mitt eget fel.
Ska räkna vidare i tråk-matteboken nu.


image59

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0