fy sjutton


Första veckan i skolan har gått bra och varit rätt skoj. I onsdags var det mest bara samling och träffa allihopa. Efter skolan gick vi på stan och lunchade.
I torsdags hade vi egen hårvård. Sarah färgade mig lite mörkare, börjar bli trött på det blonda nu. Det blev inte så mörkt som jag tänkt mig dock.. Sen blev det lite planering inför gårdagens styling. Jag och min faddergrupp bestämde oss för att köra 80-tals tema.
Hela fredagen vigdes åt stylingen och det var jätteroligt. Resultatet ser ni på bilderna nedan, riktigt snygga blev vi, haha!
Även att jag fyllde år igår, 17 år, finns det någon sämre ålder? Kan iallafall glädjas åt att nedräkningen till 18 kan börja.
Jens bjöd mig på middag, och ingen dålig sådan, hur gott som helst var det. På Brunnsgatan 63 åt vi om någon undrar, skitmysigt ställe.





Kommentarer
Postat av: persa

grattis i efterskott!

2008-08-23 @ 15:53:57
URL: http://jennypersa.devote.se
Postat av: Anonym

Måste bara få säga att du blev väldigt lik lill-babs i sina yngre dar:D

2008-08-23 @ 23:18:27

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0