partie time

Jag börjar bli sjuk. Har haft svinont i halsen i flera dagar nu och idag är näsan täppt. Det hade inte varit så farligt om jag bara hade sluppit den förbaskade tröttheten som följer med på köpet. Som "tur" är är det pissväder ute, vilket dämpar ångesten av att bara ligga inne hela dagen.

Igår hämtade jag min post i gamla lägenheten, och han som bor där nu hade slängt mina tidningar, även fast jag sagt att jag skulle komma och hämta dem. Då blev jag lite sur.
Sen traskade jag vidare till Elin, vi gick på donken och åt nyttigt. Även hanna kom dit.
Vi kikade på Afasi & Filthy i boulognern och blev sedan sugna på en film. Vi försökte välja en film i 50 min tills vi gav upp och gick hem till mig och tittade på Vänner istället. Det gick ju lika bra det.

Och ikväll blir det troligtvis kalas, lite förfest hos mig och sedan bär det nog av till skutskär.

Nu ska jag kika på sunes sommar!


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0