slut på friden

Nu är det inte mer än 5 fjuttiga dagar till skolan börjar. Min inställning till det känns splittrad. Det ska bli väldigt jobbigt att kliva upp, behöva plugga och få en massa måsten hela tiden. Men samtidigt kommer det bli sjukt roligt att träffa alla igen och lära sig en massa nytt.
Det här har utan tvekan varit det sommarlovet som gått snabbast för mig. Kan ju bero på att jag aldrig jobbat så mycket som jag gjort det här lovet. Inte så värst kul.. En sak är i alla fall säker, nästa år MÅSTE jag hitta ett sommarjobb i Gävle. Orkar inte vara låst i Sveg hela lovet igen. Även att det är mitt sista sommarlov nästa år, hjälp.

Har även flyttat till en ny lägenhet, igen, en tvåa på brynäs som ligger ungefär 10 min promenad från centrum, och jag trivs som fisken i vattnet. Har dock haft lite problem att sova här, men det är väl bara ovana vad jag förstår. Min älskade sambo jens har köpt nya möbler så nu bor vi så fint så. Soffan har dock inte kommit än och tapeterna i vardagsrummet ska förnyas så jag tänker inte lägga in några bilder än.

För övrigt kommer jag upd oftare nu efter en tids semester. Kommer sitta vid den här burken äckligt mycket mera nu när det börjar bli höst.


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0