Ensam Hemma

Är det nåt jag hatar så är det att vara ensam. Eller, det kan vara jätteskönt att bara vara med sig själv en dag, men på nätterna vill jag allt ha någon som kramar mig och skyddar mig mot alla hemska varelser som dyker upp på natten. De dyker åtminstone upp i mitt huvud.
 
Ja som sagt, jag är alltså ensam hemma. Hur länge är osäkert. Ett par veckor högst hoppas jag. Så vem som helst är välkommen att bo här med mig.

Har inte hunnit skrivit här i bloggen på ett tag nu. Förra veckan blev en kort vecka. Var sjuk ons & halva tors, var tvungen att gå till kundpasset då jag hade kund och ingen kunde ta den. Men det gick bra ändå. I Fredags blev det fika och reflektion på skolan. Sedan gick jag ner på stan och strosade där hela dagen med svärmor. På kvällen blev det party med halva klassen + lite mer folk. Hade riktigt roligt faktiskt :) Bilder finns här: http://sofiiaolsson.blogg.se
Lördagen innebar valbo och ännu mer shopping med jens och donna. Höjdpunkten på dagen var donken som är världens goaste fyllekäk. Slängde tom fram csn-kortet och fick en plusmeny. Mmm. Jens lagade jättegod mat till oss på kvällen och så slappade vi hela kvällen.
Igår var vi ut på julskytningen. Det är inte samma sak med julskytning här som hemma.. Kan bero på att det inte är någon snö kvar iofs. Hur som helst så inhandlade jag min första julklapp. Den var till min far.
Och idag avklarade jag min första apu-dag. Det har gått bra och varit helt okej, men att stå från 9 på morgonen till 18 på kvällen är inget jag är van vid så det är lite påfrestande faktiskt. Men jag kommer nog ha rätt skoj de närmsta veckorna.

Good night

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0