Gävle igen..

Det har nog aldrig varit så jobbigt och tråkigt att åka tillbaka till Gävle som det var idag. Jag hatar att livet är fullt av massa måsten, det är det ända mitt liv består av just nu som det känns. Jag får trösta mig med att det bara är 12 dagar kvar till jullov, 13 dagar kvar till julfest, 14 dagar kvar tills jag åker hem och 17 dagar kvar till julafton. Det är ju ingenting.
Och som vanligt känns det helt sjukt att det har gått ännu en termin. Alltså har jag avklarat hälften av min gymnasietid. Det känns inte alltför hemskt!

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på wallander och ladda batterierna inför en ny vecka!


soffan och jag förra helgen

Kommentarer
Postat av: mattan

klart att vi ska luncha nästa vecka, soffan! :D

2008-12-12 @ 07:38:38
URL: http://millymatilda.blogg.se/
Postat av: Mirja

Ska du säga:)

2008-12-17 @ 22:02:35
URL: http://mirjafredrickson.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0