Morning!

Var just påväg att gå till salongen då Christina ringer och säger att vi börjar tio idag. Alltså hade jag kunnat sova en timme till idag! Typiskt.. Då hade jag ju iofs missat julkalendern, som egentligen är totalt värdelös men jag har bestämt mig för att ge den en chans. Det är rätt mysigt att ligga och snooza till det. Men jag undrar vad som har hänt med julkalendern egentligen.. Förr var de ju hur bra som helst, Greveholm, Sunes jul, Pelle svanslös osv. Det kan jag kolla på även idag. Men de senaste åren har de verkligen varit kassa.

OCH, efter flera dagar av grått och plaskigt väder så har snön även kommit hit. Det kräksnöar verkligen ute nu och jag ryser av välbehag!

Nu ska jag ladda ner lite gamla julkalendrar. Ha en bra dag!

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0