Nyår?

Jag & Jens försöker att hitta något spännande att göra på nyår. Först tänkte vi på en utlandsresa, men det fanns inget som, tyckte iaf inte jag, kändes speciellt lockande. Så vi bytte spår till att åka någonstans och bo på hotell någon natt, äta nyårssupé och ev. gå på spa. Tråkigt bara att allt ska vara så förbannat dyrt och ligga så långt bort. Eller, egentligen är det Sveg som ligger långt bort från allt. Och en sak är iallafall säker, jag tänker inte fira nyår i Sveg, det är verkligen bottenalternativet.
Nu är vi iaf väldigt sugna på att åka till Åre ett par dagar och roa oss med att åka utför, bada, äta gott och bara ha det helt kung. Fy så skönt det skulle vara. Jag vill, jag vill, jag vill! Vem vill sponsra mig?

Kommentarer
Postat av: Mata

2008-12-18 @ 21:36:24
Postat av: mattan

jag hade gärna sponsrat dig men vi får se om jag kan sponsra mig själv först.. haha. ne men de skulle va kul om ni kom till åre!

2008-12-18 @ 21:37:51
URL: http://millymatilda.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha oj. Var ni kvar där så länge? :P

2008-12-29 @ 11:35:40
Postat av: Linnéa

jaa, joo, det ska nog gå att fixa :)

2009-01-04 @ 12:47:03
URL: http://linneaws.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0