snart helg...

Just nu spenderar jag hela mina dagar (9-18) på Rubb & Stubb, det är jobbigt att ha så långa dagar, är inte van vid det. Mina fötter håller på att dö och när jag kommer hem lägger jag mig halvt utslagen på soffan.
Jag trivs sådär om jag ska vara ärlig. Hade gärna viljat haft lite mer att göra om dagarna. Får ju ta dit egna kunder men det är lite svårt i en stad där man knappt känner någon. Om någon som bor i Gävle läser detta och behöver fräscha upp frippan så hör av dig. Hehe. Tar skolpriserna också så det är cheap, cheap.

På fredag tänker jag åka hem. Till snön. Den underbara snön. Här i Gävle är det grått och trist och slaskigt. Igår regnade det hela dagen. Skitväder!

Saknar också min babyboo. Det är så grymt tråkigt att vara ensam! S <3 J


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0