ON A LOWER LEVEL

Hejdär! Tog mig i kragen och tänkte faktiskt informera lite om vad som händer i min roliga vardag.. I helgen for jag upp till hemmet och min saknade darling. For till min far på fredagen och blev kvar tills på lördag. Där myste vi framför tvn och käkade god middag. Jag klippte även pappa, vilket tar sin lilla tid såhär i början. Men hellre noga och seg än snabb och slarvig liksom :) På lördagen kom vi till Sveg igen på eftermiddagen och då blev det plankstek till middag som Jens gjorde, hur gott som helst var det. Kollade på en film på kvällen och sedan blev det sängen. Blev en klippning till på söndagen, på jens. Hans krulliga kalluffs rök av och det blev riktigt bra tycker jag! Åkte neråt igen vid fyra.. Hela helgen gick hur fort som helst och bara försvann kändes det som (kanske för att man tar sovmorgon halva dagarna). Ville ju träffa lite folk och så men det hanns inte med denna gång.

Måndagen idag har varit tråkig, de är alltid så sega.. Tiden står nästan stilla. Kan ju bero på näst intill alla letioner är så tråkiga. PIA, matte, idrott (vilket är kul annars men idag var det HLR, skrattade mest hela tiden men ändå), svenska (bläää, jag orkar inte vara djuptänkade och analyserande just nu), engelska. Men hey, jag överlevde ju!

När jag kom hem efter skolan idag stod pappa och diskade och det första mamma sa var att hon hade tvättat åt mig. Tack för det. De är ju ändå väldans bra att ha iallafall.
Det var föräldramöte idag så det var därför de var här och lekte städpatrull. Måste för övrigt tillägga att mamma hade väldigt svårt att tilltala min pappa med Torbjörn utan VARENDA gång blev det Sune. Haha..
På mötet fick vi information som jag redan hört men även om frisörkittet som man kan köpa. Det vi har nu äger vi ju inte, utan är bara till låns.. Jag tyckte det såg mycket bra ut och priset var faktiskt väldigt bra med tanke på allt vi får med; frisörsax, effileringssax, tuperingskam, permanentkam, 2 klippkammar, denman-borste och clips! Great! En väska fick man också med för att bära hem dockhuvuden i, det är faktiskt lite pinsamt att sitta på bussen med en påse med ett huvud i 8-)

Nu blir det sängen hörni, fastän jag har sovmorgon ända till tio imorn, jippie!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: matilda

hihi. dedär med sune... ;)

2008-02-08 @ 17:17:20
Postat av: Michaela

Har väntat på en uppdatering länge nu :)

2008-02-18 @ 20:22:45
URL: http://michaelarehn.blogg.se

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0