SATURDAY

Gårdagen såg ut såhär; Skola till tolv, satt kvar och skrev lite grann (läs ingenting) och sedan for jag hem vid ett.. Hemma städade jag upp lite, diskade, tog en lång varm dusch! Vid sex tiden åkte jag, Louise och Frida till Evelina i apberget! Hade köpt en påse lösgodis som jag såg fram emot att hugga in på då jag glömde (eller vad man ska säga) äta middag, blev mycket besviken då alla godisar var helt gamla och äckliga, usch. Ska aldrig mer köp godis på citykiosken iaf, haha :d

Idag har jag tvättat sen halv nio imorse, det var meningen att jag skulle utnyttja hela tiden (från kl sju) men eftersom jag somnade runt tre var det lite väl tidigt. Har ändå hunnit tvättat det jag skulle.
Ute spöregnar/snöar det, så himla trist väder. Kan det inte bli torrt och sommar nu? Det hade jag inte tackat nej till kan jag ju lova. Men nu bor jag ju i kalla Sverige så jag får helt enkelt drömma mig bort på vings och apollos hemsidor.. Har ju pratats lite om en resa till sunny beach i sommar, hade ju inte varit helt fel!

Nu ska jag ta reda på den sista tvätten sen blir det en dusch!

ha en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: JP

Vem ska du åka med till sunny beach då?

2008-01-13 @ 14:50:41
URL: http://nossrepynnej.blogg.se
Postat av: jag

Ne men det var inte så tokseriöst ;)

2008-01-14 @ 13:53:27
URL: http://sofiiaolsson.blogg.se

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0