bättre tider är på gång

Bloggandet är mest ett tidsfördriv för mig, i brist på annat ungefär. Så nu när sommaren har kommit och jag kan ägna mig åt roligare saker så bekämpar jag datanörden i mig ett tag, tack och lov. Vill egentligen bara komma fram till att det inte kommer komma så mycket uppdateringar här framöver.

Igår kom jag till Gävle, vilket kändes ovanligt bra, men jag har ju som sagt varit borta i tre veckor också. Det är så mycket grönare och mysigare här än hemma. Varmare var det också. Så det är skönt att vara tillbaka för ett tag, även om det är en pain in the ass att gå och lägga sig ensam.
På skolan idag hade vi redovisning om APUn och sedan blev det storstädning i salongerna. Smet iväg en stund till tandläkaren också, där jag fick höra en mycket positiv sak; Tandställningen ryker om en månad! Underbart.
Imorgon ska vi i klassen ha en visning för våra nära och kära, och för andra som är intresserade. Sommar är temat och vi hoppas att vädergudarna är på vår sida så vi kan vara ute. Blir mer känsla i det då.

Efter skolan åkte jag ner på stan med Sarah och Anna. Köpte en kjol, ett par skor och en liten väska :)


saknar älskling


Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0