Den skönaste duschen i mitt liv.

Idag kom jag hem från Borlänge, P&L, och det var fruktansvärt skönt. Inte för att det har varit tråkigt eller hemskt att vara där men att sova i tält på grus på en extremt risig plats får en att längta hem till duntäcket.
Också att jag inte har duschat under hela vistelsen gjorde sitt.

Helgen har iallafall varit jätterolig och det har varit lyckat. Vädergudarna var också på bra humör, vissa dagar var det stekhett i solen, har fått en rejäl bränna känns det som. Det är gött.
Håkan Hellström var underbar och jag fällde en liten tår, eller två.

Nu orkar jag inte skriva mera. Bilder kommer så småningom.

Väntar otåligt nu på att jens ska komma hem, åhhh vad jag saknar den människan.

Kommentarer

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0