Mysis

Igår var min plan att kliva upp tidigt denna morgon för att kunna vara med på öpnningen på ica, men pga en trött pojkvän som är som allra mysigast på morgon och som drar mig intill sig så fort jag rör mig, så kunde jag inte förmå mig att gå upp när klockan ringde.
Jag anlände åtminstone vid halv elva och ställde mig med Frida som jobbade, har även suttit några gånger nu så det ska nog gå bra på måndag.
Har även lyckats byta bort jobbet på torsdag nästa vecka med Stefan, tack för det! Men kvar står även lördagen på schemat.. Ska ju P&L vilket är just nästa vecka. Så jag måste verkligen hitta någon.
Något positivt med mitt schema är iallafall att jag är ledig på Cityfesten, och i princip hela augusti också för den delen..

Annars har jag inte gjort många knop idag. Har läst mest hela dagen ute på altanen. Det är mysigt att sitta där ute på eftermiddagarna tycker jag. Boken jag läste var för övrigt Magdalena Graafs självbiografi. Lånade den igår, läste ut den idag. Tyckte då att jag var snabb men min mor sågade mig med att också ha läst ut sin bok med dubbelt så många sidor på samma tid. Plus att hon blev klar före mig också..

tjing


Kommentarer
Postat av: Julia

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kicka gärna in på min normala blogg med ett annorlunda innehåll

2008-06-18 @ 11:45:36
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

kommentera mera!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka din blogg vettja:

Och så det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0